TERMENI ȘI CONDIȚII

 

ART.1 COMENZI, LIVRARE ȘI STOC

 

  • Alin.(1) COMENZI

a) Comenzile se onorează în ordinea plasării lor. Atenție ! Pana la finalizarea comenzii cu succes, produsele adăugate în coșul de cumpărături nu sunt rezervate.

b) Produsele în dreptul cărora apare mesajul Stoc epuizat nu le veți putea adăuga în coșul de cumpărături. 

c) Exista posibilitatea sa adăugați anumite produse dorite în coșul de cumpărături, iar alti clienti care accesează site-ul concomitent cu dumneavoastră,  să adauge în coșul lor de cumpărături aceleași produse și să finalizeze comanda înaintea dumneavoastră. În această situație, există posibilitatea ca stocul să se epuizeze iar dumneavoastră nu veți mai putea finaliza comanda din acest motiv.

 

 Cum pot să comand?

  • Pasul 1: (denumit "Sumar") - Verificați produsele aflate în coșul de cumpărături (puteți observa denumirea, poza, prețul, reducerea - daca este cazul, numărul de bucăți, prețul livrării și prețul total. Daca toate acestea corespund voinței dumneavoastră, apăsați "finalizează comanda" pentru a trece la pasul următor.
  • Pasul 2: (denumit "Autentificare") - Este necesar să fiți autentificat pe contul dumneavoastră. Daca nu sunteți autentificat, este necesar să faceți acest lucru. Dacă nu aveți cont, este necesar să creați un cont. Atenție! Datele completate de dumneavoastră vor fi cele pe baza cărora se va emite factura, precum și expedierea coletului. Dacă v-ați autentificat pe cont / dacă ați creat un cont nou, apăsați "finalizează comanda" pentru a trece la pasul următor.
  • Pasul 3: (denumit "Adresa") - În partea stângă va apărea adresa de livrare, iar în partea dreaptă adresa de facturare. În cazul în care acestea nu diferă, în partea stângă sus aveți opțiunea "Pentru factură se folosește tot adresa de livrare". În caz contrar, aveți opțiunea "adaugă o adresa nouă", și adăugați adresa de facturare. Apăsați "finalizează comanda" pentru a trece la pasul următor.
  • Pasul 4: (denumit "Livrare") - La acest pas, trebuie să selectați una dintre modalitățile de livrare. Aveți posibilitatea de a opta pentru ridicarea comenzii din showroom (numai în Cluj-Napoca) și livrare prin intermediul serviciului de curierat DPD, oriunde în țară. În funcție de opțiunea aleasă, veți putea observa costul livrării (0 lei în cazul ridicării din showroom, respectiv 20 lei prin curier rapid, până la 1 kg). Pentru a trece la pasul următor, este necesar sa bifați căsuța "Sunt de acord cu termenii și condițiile și îi accept necondiționat. (Citeste Termenii și condițiile)".
  • Pasul 5: (denumit "Plata") - Dacă produsele și contravaloarea acestora, afișate la acest pas corespund cu voința dumneavoastră, trebuie să selectați opțiunea "Plătește în sistem ramburs (vei plăti cumpărăturile la livrare)" după care este necesar să confirmați comanda, apăsând butonul "Confirm comanda".

* După parcurgerea acestor pași, comanda dumneavoastră a fost plasată cu succes! De îndată ce verificăm disponibilitatea produsului comandat de dumneavoastră, vă vom contacta în cel mai scurt timp, telefonic cu privire la starea comenzii.

 

  • Alin.(2) LIVRARE

a)    Comenzile plasate pana la ora 13:00, si confirmate de noi, pana la ora 13:30, vor fi expediate, în principiu, în aceeași zi. Comenzile plasate ulterior și confirmate de către noi, se vor expedia în ziua următoare.

b)    Livrarea si contravaloarea transportului sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră și diferă în funcție de modalitatea aleasă anterior finalizării comenzii, după cum urmează:

b1) Ridicare din showroom - Dumneavoastră veți putea ridica comanda din showroom-ul nostru, în termen de cel mult 48 ore de la confirmarea comenzii de către noi.

 

b2) Livrare prin DPD Curier (curier rapid) - Comanda dumneavoastră va fi expediata, în principiu, în cel mult 24 de ore lucrătoare de la confirmarea comenzii de către noi. Termenul de livrare este cel oferit de către firma de curierat, respectiv 48-72  de ore lucrătoare. ATENȚIE! În funcție de destinația coletului, livrarea poate dura mai mult de 72 de ore lucrătoare, în funcție de frecvența livrării de către firma de curierat în zona respectivă. Costul acestei livrări este de 20 lei. 

c)    În zilele de sâmbătă, duminică precum și în zilele de sărbătoare legală declarate astfel conform Codului Muncii, comenzile vor putea fi plasate în aceleași condiții, însă verificarea și confirmarea acestora de către noi se vor efectua în prima zi lucrătoare.

 

d)    Produse defecte la primire (DOA - Dead on Arrival) - În cazul produselor care la primire au fost defecte , acestea vor fi înlocuite cu alte produse funcționale, cu condiția notificării în termen de 48 ore de la primirea produsului prin email sau prin formularul de contact disponibil pe site . În situația în care nu mai este disponibil pe stoc acel produs la caracteristicile alese de către dumneavoastră, acesta va fi înlocuit cu un produs asemănător, cu consimțământul dumneavoastră, în caz contrar vă vom returna contravaloarea acestuia prin transfer bancar.

 

e)    LIVRARE GRATUITĂ: Beneficiază de livrare gratuită comenzile în valoare de minim 200 lei (fără a fi inclus în aceasta costul transportului). Astfel, cu titlu de exemplu, dacă valoare produselor comandate este de 180 lei, această comandă nu va beneficia de transport gratuit. 

e1) În cazul în care valoarea produselor comandate este de minim 200 lei, astfel încât comanda să beneficieze de transport gratuit, însă în urma verificărilor efectuate de către noi cu privire la disponibilitatea produselor, constatăm că nu toate produsele comandate se află pe stoc și în acest caz nu se mai atinge pragul de 200 lei, în ipoteza în care optați totuși pentru achiziționarea produselor disponibile, comanda nu va beneficia de transport gratuit, nefiind îndeplinită condiția privind pragul minim de 200 lei.

e2) În cazul în care plasați o comandă care beneficiază de transport gratuit (atingând așadar pragul de 200 lei), iar ulterior livrării, returnați o parte sau toate produsele comandate, dumneavoastră veți suporta și costul transportului de care ați beneficiat în mod gratuit, astfel că la momentul returnării contravalorii comenzii, vom scădea costul livrării din această sumă.

 

  • Alin. (3) STOC

 

a) Produsele nu sunt rezervate decât în momentul în care ați finalizat comanda; un produs care este adăugat în cos nu vă oferă prioritate în comandarea lui.

b) Totuși, există posibilitatea ca anumite produse să figureze pe site ca fiind în stoc, iar în realitate acestea să nu mai existe pe stoc. De aceea ne rezervăm dreptul de a confirma comanda plasată de către dumneavoastră în cel mai scurt timp după plasare.

 

ART.2 GARANTIE SI RETUR

 

  • Alin. (1) PREVEDERI GENERALE

 

  • După primirea coletului, vă rugăm să verificați conținutul și integritatea produselor. În cazul în care conținutul coletului este incomplet, neconform cu ceea ce ați comandat sau produsele sunt deteriorate, vă rugăm să ne contactați în maxim 48 ore prin email la adresa office@mybabycluj.ro și telefonic la numărul 0767 832 131.
  • Pierderea certificatului de garanție și a facturii în original duce la pierderea garanției. După certificatul de garanție nu se eliberează duplicat.
  • Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile Legea 449/2003 și OG 21/1992 cu completările si modificările ulterioare, republicate, precum si cu modificările introduse de OUG 174/2008.
  • Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanția oferita.
  • Orice culpă a uneia părți va conduce la anularea în întregime a obligațiilor celeilalte parți, de aceea vă rugăm să solicitați personalului nostru toate informațiile și datele de care aveți nevoie pentru încheierea unei colaborări profitabile ambelor parți.
  • Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare/montare, utilizare și întreținere, prevăzute în instrucțiunile de utilizare ce însoțesc produsul la livrare si despre care cumpărătorul a luat la cunoștință.

 

  • Alin. (2) TERMENI SI CONDIȚII DE GARANȚIE

 

a)     Repararea sau înlocuirea produsului va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun acord între noi și dumneavoastră. Perioada de timp nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care dumneavoastră ne-ați adus la cunoștință defecțiunea apărută asupra produsului.

b)     În cadrul termenului de garanție, noi vom repara, înlocui sau restitui contravaloarea produsului, în această ordine, după caz, în conformitate cu prevederile legale incidente în materie, fără nici un cost din partea dumneavoastră. 

c)     Produsul trebuie expediat prin curier rapid, clientul suportând toate costurile de transport către punctul de service sau predat in showroom. Prezentarea produsului la garanție și ridicarea lui revin în sarcina dumneavoastră.

d)     Garanția nu acoperă defecțiuni datorate unei utilizări improprii: ștersături cu diverse substanțe chimice, arderi, ruperi, tăieri,  etc. Aceste defecțiuni, nu vor putea fi înlăturate prin reparare.

e)     Nu ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produse de o terță persoană. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garanției. 

f)      Nu fac obiectul garanției produsele defectate din cauza utilizării necorespunzătoare sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervențiilor efectuate asupra lor de către persoane neautorizate;

  • *NU SE ACORDĂ GARANTIE
  • Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgârieturi, arsuri, ruperi, etc), sigilii lipsa sau deteriorate, sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzătoare;

 

  • Alin.(3) RETUR

 

  • Conform OUG nr.34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, dacă considerați că din anumite motive produsele comandate nu corespund dorințelor dumneavoastră și doriți să renunțați la comanda plasată online și livrată prin curier, o puteți face într-un termen maxim de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
  • Pentru returnarea produsul trebuie sa notificați în scris această solicitare. Doar cererile scrise vor fi luate in considerare.
  • Pentru a vă exercita dreptul de retur puteți să completați FORMULARUL sau să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email office@mybabycluj.ro împreună cu următoarele informații: nume, prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă.
  • Returnarea produselor se va efectua prin firme de curierat door-to-door. Costurile de retur vor fi suportate de către dumneavoastră, conform legii.
  • Dumneavoastră sunteți responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască si sa le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
  • Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nefolosit, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele/sigilii intacte si documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire si/sau intervenții neautorizate etc.
  • Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
  •          În cadrul termenului de garanţie, producătorul/importatorul: repara, înlocuieşte sau restituie contravaloarea produsului, in aceasta ordine, după caz, in conformitate cu prevederile legale, fără nici un cost din partea consumatorului
  •          Produsul trebuie trimis printr-un curier rapid, clientul suportând toate costurile de expediţie către punctul de service , sau predat in showroom. Prezentarea produsului la garanţie si ridicarea lui revin in sarcina clientului.
  •          Garanția nu acoperă defecțiuni datorate unei utilizări improprii: arsură, rupere, lovire, taiere, topire, etc.
  •          Producătorul nu își asumă responsabilitatea pentru defectele generate de o terță parte. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garanției.

ART.3 CLIENȚI

Clienții noștri pot fi persoane fizice sau juridice. Atenție! Nu vindem produse minorilor. Prin acceptarea termenilor și condițiilor, clienții declară pe proprie răspundere că sunt majori.

 

Magazin nostru este specializat in comercializarea articolelor de imbracaminte si incaltaminte pentru copii. Livram in toate localitatile din tara, inclusiv :  Alba Iulia, Arad, Arges, Pitesti, Bacau, Bihor, Oradea, Bistrita-Nasaud, Bistrita, Botosani, Brasov, Braila, Bucuresti, Buzau, Caras-Severin, Resita, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Covasna, Sfantu Gheorghe, Dambovita, Targoviste, Dolj,Craiova, Galati, Giurgiu, Gorj, Targu Jiu, Harghita, Miercurea Ciuc, Hunedoara, Deva, Ialomita, Slobozia, Iasi, Ilfov, Maramures, Baia Mare, Mehedinti, Drobeta-Turnu Severin, Targu Mures, Piatra Neamt, Olt, Slatina, Prahova, Ploiesti, Satu Mare, Salaj, Zalau, Sibiu, Suceava, Teleorman, Alexandria, Timis, Timisoara, Tulcea, Vaslui, Ramnicu Valcea, Vrancea, Focsani.