ART.2 GARANTIE SI RETUR
- Alin. (1) PREVEDERI GENERALE
- După primirea coletului, vă rugăm să verificați conținutul și integritatea produselor. În cazul în care conținutul coletului este incomplet, neconform cu ceea ce ați comandat sau produsele sunt deteriorate, vă rugăm să ne contactați în maxim 48 ore prin email la adresa office@mybabycluj.ro și telefonic la numărul 0767 832 131.
- Pierderea certificatului de garanție și a facturii în original duce la pierderea garanției. După certificatul de garanție nu se eliberează duplicat.
- Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile Legea 449/2003 și OG 21/1992 cu completările si modificările ulterioare, republicate, precum si cu modificările introduse de OUG 174/2008.
- Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanția oferita.
- Orice culpă a uneia părți va conduce la anularea în întregime a obligațiilor celeilalte parți, de aceea vă rugăm să solicitați personalului nostru toate informațiile și datele de care aveți nevoie pentru încheierea unei colaborări profitabile ambelor parți.
- Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare/montare, utilizare și întreținere, prevăzute în instrucțiunile de utilizare ce însoțesc produsul la livrare si despre care cumpărătorul a luat la cunoștință.
- Alin. (2) TERMENI SI CONDIȚII DE GARANȚIE
a) Repararea sau înlocuirea produsului va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun acord între noi și dumneavoastră. Perioada de timp nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care dumneavoastră ne-ați adus la cunoștință defecțiunea apărută asupra produsului.
b) În cadrul termenului de garanție, noi vom repara, înlocui sau restitui contravaloarea produsului, în această ordine, după caz, în conformitate cu prevederile legale incidente în materie, fără nici un cost din partea dumneavoastră.
c) Produsul trebuie expediat prin curier rapid, clientul suportând toate costurile de transport către punctul de service sau predat in showroom. Prezentarea produsului la garanție și ridicarea lui revin în sarcina dumneavoastră.
d) Garanția nu acoperă defecțiuni datorate unei utilizări improprii: ștersături cu diverse substanțe chimice, arderi, ruperi, tăieri, etc. Aceste defecțiuni, nu vor putea fi înlăturate prin reparare.
e) Nu ne asumăm responsabilitatea pentru defectele produse de o terță persoană. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garanției.
f) Nu fac obiectul garanției produsele defectate din cauza utilizării necorespunzătoare sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervențiilor efectuate asupra lor de către persoane neautorizate;
*NU SE ACORDĂ GARANTIE
- Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgârieturi, arsuri, ruperi, etc), sigilii lipsa sau deteriorate, sau produse care prezinta urme de folosire necorespunzătoare;
- Conform OUG nr.34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, dacă considerați că din anumite motive produsele comandate nu corespund dorințelor dumneavoastră și doriți să renunțați la comanda plasată online și livrată prin curier, o puteți face într-un termen maxim de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- Pentru returnarea produsul trebuie sa notificați în scris această solicitare. Doar cererile scrise vor fi luate in considerare.
- Pentru a vă exercita dreptul de retur puteți să completați FORMULARUL sau să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email office@mybabycluj.ro împreună cu următoarele informații: nume, prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă.
- Returnarea produselor se va efectua prin firme de curierat door-to-door. Costurile de retur vor fi suportate de către dumneavoastră, conform legii.
- Dumneavoastră sunteți responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască si sa le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
- Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nefolosit, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele/sigilii intacte si documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire si/sau intervenții neautorizate etc.
- Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
- În cadrul termenului de garanţie, producătorul/importatorul: repara, înlocuieşte sau restituie contravaloarea produsului, in aceasta ordine, după caz, in conformitate cu prevederile legale, fără nici un cost din partea consumatorului
- Produsul trebuie trimis printr-un curier rapid, clientul suportând toate costurile de expediţie către punctul de service , sau predat in showroom. Prezentarea produsului la garanţie si ridicarea lui revin in sarcina clientului.
- Garanția nu acoperă defecțiuni datorate unei utilizări improprii: arsură, rupere, lovire, taiere, topire, etc.
- Producătorul nu își asumă responsabilitatea pentru defectele generate de o terță parte. Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garanției.
* LIVRARE GRATUITĂ: Beneficiază de livrare gratuită comenzile în valoare de minim 200 lei (fără a fi inclus în aceasta costul transportului). Astfel, cu titlu de exemplu, dacă valoare produselor comandate este de 180 lei, această comandă nu va beneficia de transport gratuit.
În cazul în care valoarea produselor comandate este de minim 200 lei, astfel încât comanda să beneficieze de transport gratuit, însă în urma verificărilor efectuate de către noi cu privire la disponibilitatea produselor, constatăm că nu toate produsele comandate se află pe stoc și în acest caz nu se mai atinge pragul de 200 lei, în ipoteza în care optați totuși pentru achiziționarea produselor disponibile, comanda nu va beneficia de transport gratuit, nefiind îndeplinită condiția privind pragul minim de 200 lei.
În cazul în care plasați o comandă care beneficiază de transport gratuit (atingând așadar pragul de 200 lei), iar ulterior livrării, returnați o parte sau toate produsele comandate, dumneavoastră veți suporta și costul transportului de care ați beneficiat în mod gratuit, astfel că la momentul returnării contravalorii comenzii, vom scădea costul livrării din această sumă.